Happy birthday to me

Igår blev jag ett år äldre, nu är jag inte längre 28 år utan hela 29 år! Känns inget speciellt men på något sätt känns det som jag passerat en osynlig gräns, som att jag med denna övergången blivit mer säker på mig och oss.
 
Gårdagen spenderades med det absolut bästa sätt tillsammans med T och benslakt på gymet och jag fick världens finaste present av världens finaste man! Han hade uppmärksammat att jag länge önskat mig Better Bodies Duffel Bag som jag bloggade om här, vilken man! Hans bror ska visst ha tyckt det var lite "oromantiskt" med en gymbag, men vadå vem blir inte överlycklig för en gymbag från Better Bodies, som jag dessutom önskat mig jätte länge?! Ja, då känner man inte mig! Denna vackra rosa skapelse kommer användas flitigt både till gymet, skolan och när jag hälsar på älskade T <3
 
Sitter här med dagens andra kopp kaffe, väntar på att mobil och handsfree ska ladda så jag kan bege mig ut på en lång walk lite senare. En walk för att fylla tomrummert inom mig, ett tomrum som endast kan fyllas med en promenad i naturen med musiken i öronen. Lyssnar på musik och försöker röra benen så gott det går med min begynande träningsvärk, det var ju honom jag skulle slakta inte mig själv hehe Min gudas vilken nytändning det blev för mig igår! Känner mig redo att återgå till träningen trots trötthet och en kropp som strejkar med jämna mellanrum, jag känner mig åter peppad för livet och idag känner jag mig till och med pigg! Dock är jag medveten om att jag måste hushålla med min energi, ska iaf göra mitt bästa!