Planering

Börjat se fram emot hösten riktigt mycket men först ser jag fram emot en fin sommar med sol, värmen och många koppar kaffe med den finaste jag vet! Funderat på att införskaffa mig en ny gym/skolväska och vad skulle passa mig bättre en denna godbiten från Better Bodies, rosa och allt! Spanade in den på MM Sports här om veckan,
kvaliteten kändes bra och så gillar jag att den funkar både som duffel och ryggsäck så en sådan kommer det invisteras i under sommaren.
 
 
 
Better Bodies gör enligt mig de absolut snyggaste träningskläderna och accessoarer. När jag väl är i den form jag vill vara kommer min träningsgarderob sakta uppdateras till huvudsakligen Better Bodies och Sixdeuce. Lägger man så mycket tid på träningen som jag gör är det helt klart värt att lägga lite extra pengar på snygga och beväma träningskläder. Har lite planer inför hösten mer än att bara börja plugga och kärleken, planen är även att vara i en så pass bra form att jag kan söka till Team ForeverFit. Detta som ett steg närmare mitt mål att tävla i Bikini Fitness 2015, man bara kan söka för det år man tänker tävla och i september vill jag minnas kan man skicka in sin ansökan för 2015. Det hade varit ytterligare en dream come true, att få tävla för detta team!