En liten uppdatering

Lördag, helgen har bara börjat och jag njuter i fulla drag av att ha halva helgen kvar med min älskade. Det finns få saker jag uppskattar så mycket som att umgås med denna fantastiska man.

Åkte in till stan då jag skulle lämna tillbaka en sak och några andra ärenden, men glömde klart det jag skulle lämna tillbaka hemma. Men fick köpt uppföljaren till Livet efter dig, som jag tänkte läsa på väg till skolan nästa vecka och storhandlat.

Sitter nu med näsan i böckerna medan mannen som lovat "riktigt goda biffar till middag" lagar mat. Om det är någon som kan laga mat i detta hushållet så är det han, även om barnen tycker väldigt mycket om min matlagning och varje gång vi har köttfärsås frågar Vilda om det är min eller pappas.
 
Fick ordnat min kontorshörna för ett par veckor sen och så bra det blev, även om det är lite rörigare nu än då.