Tell the world I'm coming home

Saker och ting blir inte alltid som planerat, jag om någon är mer än väl medveten om detta faktum! Varje dag arbetar jag med mig själv och vem jag är, fast jag måste ibland lägga band på mig själv vilket emellanåt är lättare sagt än gjort men för varje dag vill jag tro att jag blir en ännu lite bätte person!
 
Är väldigt trött på en del saker som hänt mig rent för ofta vilket även gjort mig som annars är så positiv till något av en pessimist visa stunder, men "Nothing worth having ever come easy!" får vara mina ledord just nu! Det är bara att bida min tid, för om inte just nu så i alla fall snart så är det My time to shine! Ringa ett samtal som förhoppningsvis resulterar i det jag vill och önskar redan denna veckan, det hade varit helt underbart och precis vad jag behöver just nu!
 
Det är inte bra att tänka för mycket, vilket jag är väldigt duktig på! En kopp te och hämta tvätten innan kudden snart kallar på mig. Försöker kvällar som denna tänka på hur det varit tidigare och ångesten som jag känner just nu inte ens är i närheten av så jobbig som den en gång varigt! Nu kan jag hantera den och slipper ta maxdos med lugnande bara för att orka ta mig igenom en dag på soffan, idag lever jag!! Fast det stundom är jobbigt försöker jag tänka att det som är menat kommer ske på ett eller annat sätt, jag kan inte gått igenom allt som jag gjort i mitt liv utan att det måste ha en mening.