Now IT Is my time to shine!

Det känns som att livet ler mot mig just nu, dagarna känns långa och nästa gång så långt borta men jag försöker leva här och nu. Att få känna mig glad och faktiskt lycklig, det är en annorlunda känsla men helt underbart!
 
Vaknade i morse med de vackraste ögonen jag sett tittandes på mig tillsammans med en kopp nybryggt kaffe med alldeles lagom med mjölk, hur skulle jag inte kunna tycka om honom! Jag försöker ta varje dag som den kommer och leva i nuet, försöker tygla mina känslor när jag egentligen vill skrika rakt ut. Glädjen jag känner av att livet för första gången på väldigt länge ler mot mig, jag vet att jag hamnat precis där jag ska vara oavsett vad som händer. Min kropp svämmar över av känslor, emellanåt frågar jag mig själv om jag tappat förståndet helt men det är så underbart att få lov att känna så här!
 
" - Dags att ta steget ut för klippkanten och kasta mig ut i det okända.
 - Jag fångar dig! "