Hands up It's friday!

Fredag och en ledig helg väntar, det innebär att jag snart får krama om han som får mitt hjärta att slå extra fort. Trevlig förmiddag på jobb och det jag bävat lite inför gick hur bra som helst! Dessutom fått beröm av vår arbetsterapeut och sjukgymnast för mitt sätt att tänka och komma med lösningar, för en gångs skull kommer min kunskap och min erfarenhet till nytta.
 
Lite små sur på att mina högra axel inte vill riktigt som jag vill, ont och får inte träna axlar på en helst två veckor. I eftermiddag är det jag som ska på lägenhetsvisning och hoppas någon av de faller mig i smaken och klart att jag isf får den! Jag trivs jätte bra i min lägenhet men det vore skönt med två rum och balkong hade verkligen inte varit helt fel heller, sedan att de ligger i en av Ystads finaste stadsdelar skulle inte göra saken sämre!
 
Får sätta lite fart med tvätt och städ, måste ta och piffa till mig lite också för vill ju vara fräsch och snygg när han kommer- vilket jag absolut inte gör i nuläget!