A dream come true

En dröm har gått i uppfyllelse, jag har kommit in på folkhögskolan till hösten och kommer läsa till Hälso- och Livsstillscoach på distans. Så jag kommer fortsätta arbeta och samtidigt plugga, kommer bli en del resor upp till skolan i Stockholm under hösten och tänkte då även passa på att träffa lite vänner när jag ändå är där uppe, det bästa av två världar med lugnet i Skåne och pulsen i Stockholm vilket passar mig perfekt!-
 
Tanken var först att jag skulle bo hos någon av vännerna under det obligatoriska träffarna i Stockholm eller ett par släktingar men efter att ha kollat lite på restiden till/från bostaden-skolan bestämde jag mig för att bo på skolan fastän det kommer kosta mig lite extra. Men tiden är viktig och jag tror det blir bäst så, jag ser verkligen fram emot att börja plugga igen och dessutom på distans vilket passar mig utmärkt för då kan jag fortsätta mitt liv som vanligt här hemma men ändå förverkliga min dröm.