Borde vara lycka

Musik betyder massor för mig, har nästan alltid musik på oavsett om jag är hemma eller om jag är ute. Just nu strömmar denna listan ur högtalaren och jag taggar för gymet med en kopp kaffe efter ett lång arbetspass.
 
Den senaste veckan kan beskrivas som ett mindre helvete, jag borde vara jätte lycklig och det är jag egentligen! Men det har varit en del skit på sistone och det har tyngt ner mig, jag måste vara extremt noga med att lyssna på kroppen för att inte bränna ut mig igen och upp på allt drog jag på mig en förkylning. Fast jag är lyckligt lottad som har så fantastiska vänner som älskar mig för den jag är och stöttar mig när jag faller, men som jag säger "Det är okej att falla, bara jag kommer tillbaka ännu starkare!" Utan dessa underbara människor hade jag inte varit ett skit!
 
Nu tagga till för ett pass bröst och biceps, egentligen står det hela ben och vader på schemat men jag sparar det till fredag när jag är ledig och förhoppningsvis har massa mer energi!