Bedövande

Mycket som händer just nu, det tar på min energi och tröttheten har varit bedövande idag. Sovit sedan coach åkte vid 14-tiden och större delen av dagen, först nu ikväll jag haft lite energi att göra något litet överhuvudtaget!
 
Umgåtts med min fina vän K sedan igår, god middag och key lime pie till efterrätt tillsammans med film igår och nybakade scones till frukost innan det stod bådas vår favorit, nämligen legday på schemat och ben blev det! Framsida, baksida, insida och utsida kördes igenom, tungt och jävligt! Ett riktigt "håll käften" pass med andra ord! Mat och en IKEA-date planerades innan jag däckade på soffan, där jag befinner mig än! Inte orkat göra många knop idag, känner mig mest mörbultad och rent slukörd. Men som sagt mycket just nu!
 
Lite dricka och sedan sängen med laptopen eller kanske min bok, kan inte riktigt betsämma mig! Livet är bra trost allt!