Baksidan av myntet

Börjar känna av prestationsångesten igen, därför tvingar jag mig själv att ta det lugnt idag och inte gå till gymet, istället bestämde jag mig för att bli hemma och dricka en extra kopp kaffe. Haft tvättid idag och lagat mat för veckan så har inte direkt legat på latsidan och senare blir det jobb.

Tänkte ta en promenad innan jag börjar för att hämta ut mitt paket från MM Sports som kom igår och köpa kiwi till min gröt, det är ett måste! Antar att jag får vara nöjd med 4/5 styrkepass och 3/4 cardiopass denna veckan.

Förra passet med coach resulterade i en rygg med träningsvärk och båda smått irriterade pga. En surkärring på gymet. Till helgen är det dags igen och då är det baksida ben som ska få sig en ordentlig genomkörare, ser fram emot det med lite skräckblandad förtjusning!