Eat according to your goals

Något som varit minst sagt ett gissel för mig de senaste veckorna är kosten, aptiten är inte vad den borde när det är varmt och jag vill inte gärna äta varm mat. Har funderat mycket fram och tillbaka på vad jag kan tänkas äta nu under sommaren, kvällarna är lättare för då kan jag tänka mig att äta varm mat men inte mitt på dagen. Sen lär jag flänga rundor en hel del under semestern och då vill jag gärna ha mat som inte måste värmas utan kan ätas precis som den är.
 
Så har klurat lite på ett kostupplägg nu inför sommaren och resultatet ser ut som följer:
 
 
Macrona kommer ändras under tidens gång i takt med att vikten minskar. Jag kommer inte lägga till det jag förbränner via träningen utan väljer istället att ha en fri dag i veckan där jag inte är fullt lika strikt, allt noga uttänkt för att nå mina mål!