En ny vänskap

Förra veckan var jag uppe och hälsade på min vän Robert ett par dagar och passade på onsdagen på att möta upp härliga Anna kanske mer känd som Crazylicious för ett pass på SATS Vällingby, bröst och mage kördes och det kändes riktigt gott! Massa trevligt snack om träning, tävlingsdrömmar och livet i allmänhet hans med mellan seten. En riktigt härlig tjej med en sådan glöd!
 
Det hela började med att jag på lördagen helt spontant bestämde mig för att dra upp till Stockholm ett par dagar, hörde med Robert hur hans vecka såg ut fall han skulle vara hemma något. Känner ingen som far och flänger över vårt avlånga land som den killen, men jo han var hemma och jag var så välkommen! Sagt och gjort, bokade bljetter och så kom jag att tänka "Det vore riktigt kul att få ihop en gymdate med Anna" sagt och gjort, jag slänge iväg en förfrågan på Instagram och "Ja, men varför inte? 😄"  svarade hon så sagt och gjort styrde vi upp en träningsdate.
 
Blev bänkpress i Smithen då de fria stängerna var upptagna, men det gick det också men tyvärr verkar det som Anna dragit på sig någon form av skada i bröstet, hoppas hon kryar på sig snart och kan kötta vidare! Alltid roligt att träffa nya människor och få nya vänner, utbyta kunskaper och funderingar. Det är ont om vänner som delar mitt intresse för fitness och träning så detta var riktigt roligt, något vi mest troligt kommer göra om igen! Kommer ju vara i Stockholm en del under hösten för studierna ;-)
 
Självklart togs det lite poseringsbilder i omklädningsrummet och tja vad ska man säga jag är inte grymmast på detta med att posera, snart dags att hitta någon som kan detta med poseringsträning.
 
#1 - Crazylicious

Jaaa, det var superbra av dig att kontakta mig! :D
...mmm, dumma bröst! Vet verkligen inte vad som gått fel, kände inget förrän dagen efter :-o Men men... Ben blir det nu iaf, för hela slanten! Haha.
Kram till dig!