Liten update

Dåligt med uppdateringar här just nu, men jag är inte riktigt på topp. Medicinen har en massa biverkningar och det känns som jag fått varenda en av dom, men det är inget jag vill skriva om här. Vet att en del undrar vad det är som händer, men jag kan säga så mycket som så att just nu mår jag inte allt för bra men jag kämpar på och T är ett enormt stöd!
 
Var iväg ett par dagar hos T, vilket var välbehövligt att få komma bort ett par dagar. Andas annan luft, sitta på trappen, skratta och mysa in mig i hans trygga famn, dricka kaffe, lyssna på tystnaden, syrsornas spelande på kvällen och njuta av det finaste sällskapet som finns! Ett litet gästspel på 24/7 Gym i Kristianstad hans med, en rund på stan och jag kände att detta är nog en stad där jag skulle kunna trivas men det tar på krafterna och idag känner jag mig rent slut. Vila en stund och hoppas orka träna med D ikväll, behöver fokuser på något annat.
 
Återbesök till läkaren senare i veckan, får se vad han säger. Just nu är det mycket tankar som cirkulerar i mitt huvud med jobb, skolan som sätter igång om ett par veckor och träning.