Here I come!

Länge känt att jag behöver komma härifrån, att jag behöver komma bort om så bara för ett par dagar! Idag tog jag ska jag säga modet till mig(?) och bokade biljetter till Stockholm, år och dar sedan jag var där senast, ska bli så skönt och roligt att komma upp till storstan igen!
 
Tidigare ikväll fick jag känslan av att äntligen ha kastat mig ut för kanten! Äntligen vågat ta steget och släppa taget om det som hållit mig tillbaka, nu återstår det bara att se om jag störtar med näsan rakt ner i marken eller om någon fångar mig! Jag är livrädd egentligen men jag försöker att inte tänka på det och bara njuta av att ätnligen tagit detta steget ut, det värsta som kan hända är väl att allt går åt skogen och jag landar med näsan före rakt ner i marken.
 
Imorgon blir att leta upp resväskan, packa, tvätta, städa och plocka undan för det är minst sagt välbehövligt! Det ser ut som hej kom och hjälp mig här hemma just nu!