Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv.

Visa dagar är bara så där extra jobbiga, de dagarna då jag behöver extra mycket kaffe och extra mycket musik för att ens orka göra någonting alls. Idag är en sådan dag!
 
Försöker tagga för ett benpass ikväll, just nu känner jag inte alls för det men bara att bita ihop och få some shit done! Man ska inte längta bort dagarna men jag kan inte hjälpa att göra det ibland, men jag biter åter igen ihop och tar mig igenom dagarna, försöker fylla dom med liv. Sysselsättningen just nu är serier på Netflix och boken "Jag ska bli kustjägare" som jag lånade av Thomas, riktigt bra bok som jag verkligen fastnat för. I övrigt försöker jag mest ta mig igenom dagarna, försöker göra något vettigt av dom.
 
Jag har egentligen tusen saker att göra men just nu finner jag ingen nämnvärd ork att ens ta mig in i duschen, men jag borde göra det. Dagens mål är att ta stålhingsten iväg och handla, behöver inom Basaren, mataffären och bränna av ett benpass med Daniel. Skulle behöva städa också men inte alltid orken riktigt finns men det är behövligt!
 
I torsdags bjöd Roger upp mig till sig på middag och lite gott snack, igår blev det en tur till Gisela uppe i Höör och fick se deras fina hus. Vilket litet paradis, förstår att de trivs där uppe för så mysigt! Jag försöker sysselsätta mig så gott det går med det kroppen eller rättare sagt huvudet orkar. På gymet mår jag som bäst, just nu är det tydligare än någonsin att jag fokuserar inåt just när jag tränar för då är jag DÄR och inget kan störa mig.