Fitness is built 30% In the gym, 70% In the kitchen and of 100% dedication!

Mycket som händer just nu! Var och gjorde en TANITA vägning hos Sabina på Må Bra i Ystad idag, ska göra om vägningen om någon månad och se hur jag ligger till då. Pratade lite om min träning, mitt mål att tävla i Bikini Fitness hösten/vintern 2015 då jag haft planer på att anlita Sabina för att lägga ett personligt kostupplägg efter mig och mina mål vilket hon gärna ville göra. Jag ser fram emot att få hjälp med kosten då det är i huvudsak det som failar, träningen har jag god koll på men det är kosten som mycket faller på, det kvittar hur mycket du tränar om du inte äter rätt.
 
Annars har det idag varigt mycket planerande med hur jag kommer jobba under min tjänstledighet, skriva in i kalendern och fixat. Om mindre än två veckor sätter skolan igång och om mindre än två månader ska jag upp på första träffen med mina blivande klasskamrater, tills dess satsar jag på att vara rökfri, lättare sagt än gjort men helt ärligt skäms jag över min last och vill sluta denna fula ovana av många orsaker.
 
Idag har jag haft vilodag från gymet men imorgon är det på det igen och då ska dessutom Thomas få sig en omgång på gymet. Som sagt mycket som händer just nu, träningen går kanon, snart får jag hjälp med kostschema, skolan börjar om någon vecka och jag ska sluta röka!