Tokig igen!!

Hur länge till ska man orka, ovissheten att aldrig veta nästa gång jag ska jobba. A-kassan bråkar, varför inte bara skicka att de, de och de papprena behöver vi in. Nä, istället får man ett brev då och ett då om att jag måste kompletera med en de ena än de andra pappret. Senaste nu är att de behöver in arbetsgivarintyg från mitt timarbete, varför inte skicka de samtidigt som de ville ha in för extra jobbet?! Nä, de vore rent för lätt, jag skulle ju kunna råka få mina pengar i tid.

De gör mig tokig, hur jag än vänder och vrider på mig blir de aldrig rätt. Känner mig så satans värdelös, jag vill inget annat än att få må bra! Är de inte de ena så är de något annat som sätter käppar i mina hjul, hur mycket ska en människa orka gå igenom?

Tänkte gå ut, köpa frimärken och posta ett brev. Nu vill jag bara gå och gräva ner mig, djupt ner någonstans. Varför nu detta då? Ringde och begärde ett arbetsgivarntyg, de kan ta upp till 14 dagar innan jag får de och sedan har A-kassan 4 veckors handläggningstid. De ger mig en jävla huvudvärk och inte kan jag dricka varken kaffe eller te heller. Fy fan vad jag hatar precis allting just nu!! Först sjukskrivning pga. Utbrändhet och nu 5 månader efter att jag "friskade" mig ska jag orka ta itu med sånt här. De är just sånt här som får mig att falla tillbaka ner igen, hur FAN SKA JAG ORKA!!!!!!