Mitt hem

Midsommarhelgen är över och likaså min arbetshelg, bara två helger kvar att jobba innan jag går på en välbehövlig semester och som jag längtar!

Virrig och trött efter jobbet, cyklade hem och tänkta ladda med en kopp kaffe innan jag cyklade till gymet. Istället för träning blev de storstäd här hemma, 2,5 h senare kände jag mig nöjd och nu njuter jag av mitt fina hem. Köksbordet är rensat på allt som inte ska ligga där, diskmaskinen tömd, två maskiner tvätt är tvättade och gårdagens skörd är vigt och inlagd. De är faktiskt längesedan jag kände mig så nöjd med hemmet, får lite panik när mitt hem inte är rent och snyggt samtidigt som jag måste lära mig att de inte alltid kan vara tiptop. Men idsg lätt jag mig faktiskt njuta av att städa och feja i lugn och ro, på bekostnad av träningen. Fick bli lite rester till middag och läsning av senaste numret av iForm som kom i brevlådan idag.

 
Imorgon kommer en av mina bästa vänner och hennes lillkille på besök, så blir fin sällskap hela dagen. En powerwalk har jag tänkt hinna med, ett pass på gymet och veckohandla. Rätt mycket med andra ord, thats how I like It!