Åter till PF

Tanken har varit att åter börja med periodisk fasta (intermiten fasting) igen from. Idag. Maten för de kommande dagarna är planerad då framförhålling är A och O för att kosten inte ska faila, lätt att fuska om jag inte har allt färdigt och strukturerat.
 
Frukost: BCAA och kaffe
Lunch: Havregrynsgröt m. Kiwi, mjölk och kaffe.
Under träning: BCAA
Efter träning: 100% Whey och banan
Middag: Kyckling/nötfärs/lax med sötpotatis/bulgor/couscous/ris.
Mellanmål: Jordnötssmör och kaffe.
Kvällsmat: Caseinpudding
 
Kommer även utöver styrketräningen köra 30 minuter valfri cardio 5-7 dagar/veckan på morgonen, trisst dock att snön ställer till det för mina morgonpromenader men tur jag har nära till gymet. Allt detta ska jag få i mig under 8 timmar förutom BCAA som jag dricker innan jag bryter fastan någon gång vid 11-12 tiden lite beroende på hur jag jobbar.