Inga mer festligheter

60 minuters svettig cardio stod på schemat igår och sedan fest för att fira min väns sambo, gick hem vid 00-tiden och la mig för det är en dag idag också. Messade coatch och berättade att detta med festande inte är min grej längre, visst är det trevligt att täff folk men att dricka och sen sova dåligt är inget för mig. Jag vet vart jag vill och igår blev sista gången på väldigt länge som jag dricker om någonsin igen, kände bara att "nä, det finns viktigare saker för mig" och det är träningen!
 
Idag står storstädning, matlådefix och ett pass baksida ben på schemat. Ska bli skönt med färdiga matlådor igen, det är rent för lätt att fuska om jag inte har färdiga matlådor så kyckling med sötpotatis och nötfärs med ris ska tillagas och portioneras upp för den kommande veckan.