Blivit med coach

I onsdags körde jag första passet sedan jag tränade med min vän för rätt exakt tre veckor sedan, det blev ett pass fram- och insida ben samt vader vilket känns gott idag kan jag lova!
 
Har även gått och blivit med coach, min vän som nämns ovan är numera även min coach vilket känns riktigt bra och roligt! Periodiska fastan är igång igen och jag försöker köra 30 min. Cardio varje dag, helst innan jobbet på morgonen men har inte riktigt kommit in i det riktigt än men det kommer annars blir de efter styrketräningen.
 
Onsdagens upplägg såg ut så här:
Frontböj 10•2
Squats 10•2
Benspark 10•4
Benpress 10•4
Enbenspress 10•2/ben
Vadpress 10•3
Abductor 10•4
 
Coach sa när vi tränade sist att jag måste komma djupare ner i mina squats, så jag jobbar på det och tekniktränar just nu för att kunna komma ännu längre ner, ass to the gras! Jag behöver någon som peppar och uppmuntrar mig i träningen och det gör coach, han får mig att vilja ge det där lilla extra och verkligen komma iväg och träna. Imorgon ska formbilder tas och kroppen mättas, spännande att se sedan hur mycket kroppen har utvecklats. Jag har lite svårt med detta med formbilder och framför allt att någon skulle se dom, jag har lite skamkänslor över min kropp men jag börjar förstå att jag nog har en liten skev självbild för jag får allt oftare höra att jag är vältränad och coachen lovordar mina ben och min mage.