Inte lätt när det är svårt

Skulle börjat jobba i onsdags, gick inte alls som planerat och fick sjuka mig igen. Har i alla fall haft en helt fantastisk helg med mitt hjärta, lång promenad i Malmö, åkt inlines för första gången på väldigt länge, sett film, fikat, ätit gott tillsammans med det absolut bästa och finaste sällskapet jag kan önska! 💗 Pratat till långt in på natten, myst och bara njutit av varandras sällskap, pratat om litet och stort, allmänt och djupt. Skulle inte kunna önska en bättre man i mitt liv, han är verkligen det underbaraste som finns!
 
Idag börjar skolan, Entreprenörsskap är först ut med första webseminariumet ikväll och litteraturen för första hemmaperiodem kom förra veckan, hunnit bläddra lite i den och första uppgiften är inskickad (personlig presentation).
 
Hoppas kunna börja jobba snart igen, gått hemma i sammanlagt 6 veckor nu, tre veckor utöver semestern. Känns så där lagom roligt, men det är inte lätt när kroppen inte vill som jag vill. Minnen som gör för ont och sätter sig i kroppen, saker som hänt för längesedan kommer upp till ytan igen när kroppen inte är intakt.