Fullt upp!

Bloggen kommer tyvärr lite i sista hand just nu, heltids studier, 30% arbete, diet och drygt 12,5 h ta mig till/från gymet och träning i veckan gör att jag inte har överdrivet mycket tid till övers.
 
Dieten började i måndags och upplägget passar mig fint men mycket frihet att äta och lägga upp kosten efter de riktlinjer jag fått. Frukosten och mellanmålet är i magen, fast jag kom på nu att jag glömde mitt ägg så får väl se till att tugga i mig det. Känns som jag inte gör mycket annat än äter numera, men kostupplägget passar mig som handen i handsken och kroppen verkar uppskatta det. Ställde mig på vågen imorse bara för skojs skull och jag har tappat 0,8 kg sedan i måndags, gillas! Men får inte gå ner för fort och så länge kroppen svarar på detta sätter kommer jag inte gå några morgonpromenader, det sparar jag tills/om jag hamnar på en platå.
 
Tugga i mig mitt ägg och sedan sätta mig med studierna.