Blandat drabbel

Känner för att bara skriva lite, ingen direkt tanke bakom detta inlägg men det kommer kanske under tiden jag sitter här och knappar. Rutinen är att slänga igång Spotify tillsammans med en kopp kaffe bredvid mig, men för tillfället är kaffet slut i koppen och jag för lat för att fixa nytt.
 
Helgen har bjudit på massa mys! Träning med två av mina favoritkillar Thomas och Daniel, grill, strosande i Kristianstad, fika, god mat och kortspel, en fantastiskt mysig helg med andra ord! Finns ingen jag tycker så mycket om att umgås med som Thomas, kunna prata om precis allt, retas lite, dricka kaffe, vara nära, ha dessa djupa diskutioner mitt i natten är helt underbart och så klart se Dr. Who.
 
På onsdag är det åter till verkligheten och jag har lite blandade känslor inför detta, på ett sätt ska det bli skönt att komma tillbaka till jobbet om än bara för tre dagar innan jag går på tjänstledighet. Åh fan kom precis på att jag glömt min medicin, bäst att ta den snarast och då kan jag lika gärna göra en koppå kaffe också!