Gnällspik #1

Usch usch usch, tycker inte alls om denna känslan. Kände likadant för ungefär 2 år sedan när jag brände ut mig, rastlösheten när jag inte jobbade. Är så rädd att hamna där igen, men jag vill tro mig känna igen varningssignalerna och förhoppningsvis lyckas stoppa de i tid om de är på väg att hända igen. Jag har så otroligt svårt för att göra fel och de kan gnagga mig något hemskt, vilket de gör just nu. Men jag försöker tänka på vad är de värsta som kan ända, okej jag tänker mig så klart värsta möjliga men ni förstår. Försöka tänka att även jag är mänsklig, kan glömma och göra fel men jag har så svårt för de och får ångest.

I övrigt har dagen varit lite dyster, både sambon och jag har/är varit på ett konstigt humör idag. Nu är vi iaf hemma igen och ska göra räkmackor till middag, känner ingår för art laga något mer avancerat än så. Två veckor kvar innan jag går ett par veckors efterlängtad semester, jag ska njuta i fulla drag! Träningsvärken efter gårdagens ben/magpass sitter precis där den ska, ont i både ben, mage och ryggen?! Nog gnällt, dags att koka äggen. Ciao