Get fit or die trying

Fredag och jag har precis svalt en stor kopp kaffe som satt precis där den skulle. Tänkte svida om till träningskläder och köra ett pass på gymmet, bara igår de inte blev någon form av träning. Idag blir de nog cardio för sen tänkte jag dra med mig finaste och köra veckans två sista styrkepass i helgen.
I övrigt har jag blivit riktigt duktig med träningen, håller på och ställer in kosten så att jag får i mig rätt mängd, protein, kolhydrater, fett och vitaminer.

Frukost: 2 dl laktosfri naturell yoghurt med 30g musli, 1 smörgås med bregott och 1 kokt ägg, 1 kopp kaffe med laktosfri mjölk.
Mellanmål 1: 1 frukt
Lunch: Lagad mat och grönsaker.
Mellanmål 2: Frukt eller proteinsmoothie.
Middag: Lagad mat och grönsaker.
 
Jag äter laktosfritt då jag är allergisk mot vanlig mjölk. Dock är de väldigt svårt att hitta laktosfria proteinpulver och just då jag vill ha vassleprotein då det är ett av de bästa. Men blandas de med laktosfri mjölk går de bra.