Mer tid tack!

Just nu är det mycket, väldigt mycket och jag funderar på om jag egentligen sa hinna träna denna veckan för jag har så mycket med skolan att göra att jag egentligen inte hinner med något annat. Denna veckan jobbar jag drygt 50% arbetstid och med heltidsstudier blir det nästan lite väl mycket, men funderar på att försöka iaf få in ett pass denna veckan iaf.
 
Jag gnäller inte, jag helt enkelt konstaterar att jag inte är mer än människa hur mycket jag än önskar annat imellanåt. Fick ett roligt uppdrag idag, jag ska lägga upp ett kostschema, det kan ta lite tid innan jag hinner sätta mig med det då jag har så mycket att göra men det ska bli roligt att få sätta mig med när jag har lite mer tid och det förstod vederbörande.
 
Haft en hektisk kväll på jobbet, så ska försöka sätta mig ner och plugga en stund innan det är telefontid med mitt hjärta.