Tiden är inne

Igår sköljde en skön känsla över mig, känslan av tacksamhet över att vara där jag är i livet just nu. Underbara vänner, någon som "driving me nuts" , träningen/kosten går bra och till hösten börjar jag läsa till Hälso- och livsstilscoach. Känslan av att känna en sådan här tacksamhet för livet är underbart, jag är lycklig!
 
Haft en fantastiskt mysig helg, en helg jag bär med mig i hjärtat. Massa skratt, kramar och närhet, fina ord som från någon som får mig att le så stort att det gör ont! Jag är glad att få känna så här, få vara glad och göra honom glad, det är fint!
 
Efter 3 år med mer eller mindre konstant ångest är det så skönt att äntligen kunna säga att jag är på väg mot mina mål, att jag är där jag ska vara och lever Mitt liv på Mitt sätt. Att känna en inre ro som jag gör nu det betyder så mycket för mig, att jag får lov att finna ro och vara den jag är.