Fitness aint a fade, It's a lifestyle!

Dagens mätnining visade sammanlagt -6.9 cm fördelat över kroppen, sakta men säkert smälter det bort och det är det vi vill att det ska göra sakta och säkert för att få en hållbar nedgång. Detta trots att jag senaste veckorna varken sköt kost eller träning särkilt exemplariskt, men nu har jag äntligen landat lite och känner att jag har ork att fortsätta mot mina mål.
 
Vikt -2.4 kg
Bröst -2.7 cm
Under bröst -0.9 cm
Biceps +0.2 cm
Midja -1.8 cm
Mage -1.2 cm
Stuss -0.1 cm
Lår (övre) -0.2 cm
Lår (nedre) -0.1 cm
Vad -0.1 cm
 
Känner mig nöjd för jag vet att efter regn kommer solsken, imellanåt behöver jag lite vila från träning och kost för att sedan komma tilllbaka envisare och starkare. Jag tävlar inte mot någon annan än mig själv, jag tävlar bara mot mig själv och alltid vara bättre idag än jag var igår.