I love you whoever you shud have been

Vaknade av att en vis kattherre klöste mig rakt över ena ögat så nu har jag ett snyggt rivmärke mitt i nyllet och lagom glad! Träningen igår börjar kännas och jag vill inte veta hur det kommer kännas imorgon, vi körde igenom hela benen ur alla möjliga vinklar. Så det gör inte så mycket att jag missade framsida ben tidigare i veckan, det var nog snarare ren tur!
 
Gårdagens upplägg:
10 minuter uppvärmning på cykel
Squats 10*4
Utfall 10*4
Benpress 12*4
Vadpress 15*4
Abduktor 15*4
Adduktor 12*4
Ryggresningar max*4
 
Nästa pass blir det att lasta på lite mer vikter igen, fick gå ner igen för att teknikträna men nu när den äntligen fått godkänt av coach kan jag börja lasta på igen. Idag är planen att totalt kötta rygg och triceps, men först en kaffe och promenad.