20140609

Finns det något mysigare än att få vakna bredvid Han med stort H, inte för mig iaf! Men gud vad jag inte ville gå upp imorse! Saker och ting har verkligen börjat falla på plats och en del saker börjar äntligen gå in genom mitt tröga pannben hehe Om mindre än 5 dagar fyller jag 29 år, har inte bestämt mig för om jag ska fira min födelsedag lite längre fram i sommar för de kommande helgerna är fullbokade med festligheter redan.
 
Klyddat med CSN men äntligen fått skickat in min ansökan om studiemedel och ska lämna min ansökan om tjänsledighet imorgon och prata med chefen, hoppas jag får göra så som jag tror hade blivit absolut smidigast med jobbet för jag vill gärna jobba lite vid sidan av mina studier. Bokat och betalt första biljetten till skolan i september, det börjar närma sig nu och om några veckor går jag på några veckors härlig semester! Sedan kommer det gå snabbt till jag börjar skolan, jag kan knappt fatta det! Dags att hämta upp tvätten och sedan krypa till sängs, lång dag imorgon som jag tänkte inleda med ett pass på gymet.