Dansar på taggar

Nytt läkarbesök idag, vilket resulterade i ytterligare en veckas sjukskrivning. Känns som jag fått en bra läkare som lyssnar på mig och förstår hur jag mår, för det är inte lätt när det är svårt. Ett tecken på att jag biter ihop är att jag idag fick höra att jag ändå ser rätt pigg ut, ville mest skrika "Det syns inte utan på hur jag mår inuti, ingen ser den kamp jag utkämpar inombords nästan varje vaken sekund". Visa stunder på en dag kan jag faktiskt känna att jag mår bra, men dessa stunder är få och då måste jag ändå kämpa för att orka göra någonting.
 
Jag kämpar för att orka ta mig iväg och träna, jag är glad över min partner in crime Daniel som pushar och stöttar men ändå förstår de dagar jag verkligen inte orkar. Bara att ta mig till läkaren idag var jobbigt, men jag gjorde det och nu kan jag slappna av lite igen. Livet är allt annat än en dans på rosor just nu, men jag kämpar på för jag vet att det kommer en mycket ljusare morgondag då jag kommer må bra. Även om den dagen känns långt borta vet jag att den en dag kommer att komma, det gäller bara att hålla ut!