Fitspo

Promenerade till jobbet med en kaffe i handen och musik i öronen, en härlig promenad innan jobbet. Hade hört med sambon om han ville hämta mig efter jobbet ikväll och kunde han göra, klockan närmar sig och jag påminner honom "visst ja de hade jag glömt" men hans snälla mor körde och hämtade mig så jag slapp gå hem.

Här om dagen hittade jag en gammal bild sen jag och hjärtat började träffas för 2½ och jag tänkte "skit vilken form jag ändå hade då och så snygg", känner mig tyvärr inte lika snygg just nu men jag har iaf tappat x kg två senaste veckorna så de går åt rätt håll iaf. Jag är min egen fitsporation, tänk när jag har kommit ner till den vikten och kan ha de klädena igen. Så mycket som inte passar just nu men snart, snart! Såg precis att ett av de få par jeans jag trivs i just nu börjar gå sönder :-( Har liksom ingen direkt lust att köpa nya jeans som ändå kommer vara förstora om någon månad.

Jag var inte nöjd med min kropp då heller, men vad jag saknar formen nu!