Hello my name Is legday...no we wont be friends tonight!

Jag älskar verkligen våra två katt men ibland driver de mig till vansinne, lillan har gjort precis allt för att retas idag. Ville sova men hon skulle tvunget välta ner precis allting i sovrummet och Jesper tyckte visst de var en bra idé att ta genvägen över min bröstkorg (5 kg katt känns!)
Nu är jag iaf vaken och uppe sedan någon timme och planerar dagens träningspass, känner att jag behöver lite egentid mellan dagens alla måsten. Bjuder på en suddig bild från passet I onsdags, all black! Är långt ifrån formen jag vill ha men jag kan faktiskt börja skymta musklerna när jag spänner mig, roligt att se att det finns något där under fettet :-P 
 
 
Tillägas bör att jag älskar min kropp och varje gång jag ser mig i spegeln säger jag till mig själv att en dag kommer jag ha den formen jag vill ha, men tills dess tänker jag njuta av resan.