Time goes by

Jösses, här är visst någon som tittar in lite då och då fast jag inte skrivit på länge.

Tredje dagen i rad med ångest, damn bara lämna mig ifred! Gårdagen slutade allt annat än bra, jag lyckades med konststycket att låsa in mina hemnycklar och allt i skåpet, efter typ 1½ timmes svärande och skrikande i ren panik löste sig allt och idag har jag värsta dåliga samvetet för mitt humör igår. Usch, måste verkligen lära mig att tygla mitt humör.

Mycket som händer just nu, oro över hur de blir med jobb och så då jag nu bara har lite strödagar. Hoppas de är livets sätt att säga till mig att de är nu min karriär tar fart. Dricka upp kaffet, byta om och packa väskan för att sen bege mig mot sista passet för denna veckan. Ser fram emot tre hela dagars välförtjänt ledighet som kommer spenderas med underbart folk!