Jag får liksom ingen ordning på mitt liv eller mina drömmar

Har ännu inte riktigt återhämtat mig riktigt, känner mig konstant trött och sover sämre igen. Drömmer underliga, jobbiga mardrömmar och framför allt om ett trapphus som ger mig ångest. Trappa som går runt, runt uppåt i ett gammalt hus med massa lägenheter där konstiga människor bor bakom dörrarna. Längts upp är värst, där saknas flera trappsteg så jag måste hoppa för att komma dit och till den dörren där uppe vill jag inte, men ändå måste jag ta mig dit. 

Inatt drömde jag att jag bodde bakom en av dessa dörrar och en kalkon hakade på min fot när jag kom "hem", ingen trevlig kalkon så jag klämde denns huvud i dörren när den försökte följa efter mig.

Drömmer verkligen helt sjuka drömmar och de är inga trevliga drömmar som ni förstår heller, i en dröm jagade en osthyvel mig. Mina drömmar kan ge upphov till minga goa skratt i dagsljus men mitt i natten är de inte lika roande.