Ingång på utgång

Haft en jätte trevlig kväll med massa goda vänner.

Lördagskvällen började hos Veronica med god mat och gott att dricka, S och jag tog en sväng förbi mig så jag kunde byta väska, blev en liten sväng inom nya grannen i brevinkastet bredvid mitt och hälsade (bara för att han var nyfiken och stak ut näsan när vi kom haha), han visade sig vara en trevlig prick :-) Fortsatte mot de bestämda mål för att möta upp resten av tjejerna igen. Bangade utgången, rent för trött och frusen begav jag mig hem mot min varma säng.
 
Två av mina fina vänner och kollegor (jag, S, V's dotter och A) Kvällens outfit, top från H&M, jeans replay och klackar.
 
Söndagen blev lung, grannen knackade på aningen dagen efter och undrade om jag bjöd på en kopp kaffe. Så blev en kopp och lite allmänt snacka om gårdagen och så.