3 fått höra om träning denna veckan

- Fått höra att man tycker jag är vältränad :-D Tackar tackar!
- Att jag är duktig som tränar så mycket som jag gör
- Jag har inspirerat en kollega och vän att börja lyssna på sin kropp, då det är väldigt viktigt att göra för den talar mer till oss än vad vi tror.

Den sista känns extra bra, att veta att jag kan inspirera någon till något bra som gör bra :-D Det känns verkligen bra! Jag som annars tvivlar på mig själv att jag på något sätt kan inspirera har nu fått veta att jag kan och för mig känns det verkligen jätte roligt.

En annan kollega kom efter förra veckans möte till mig och frågade om inte jag kunde hjälpa henne med lite pausövningar då hon tycket jag var så duktig i att hålla pausgympa på våra möten på jobbet. Sånt gör verkligen min dag och jag känner att jag gjort något bra.